Log in, ik weet wat je wilt maar klik dit ding niet weg.
log je in of maak een account, niet weg klikken he?
I get bored... (open) - Pagina 2 Keefers_Dragons36
Log in, ik weet wat je wilt maar klik dit ding niet weg.
log je in of maak een account, niet weg klikken he?
I get bored... (open) - Pagina 2 Keefers_Dragons36
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
Welcome
I get bored... (open) - Pagina 2 10gigx5 Welkom op Desteny's Island, een eiland met vele geheimen. Help ze mee te ontrafelen, of maak het alleen maar groter? Het ligt in jouw handen. Maak een karakter en bepaal alles in zijn leven. Is hij goed of slecht? Is hij een draak, vogel, mens of elf? Heeft hij een grote liefde die onbereikbaar is, of leeft hij lang en gelukkig? Ontdek het zelf, in deze Nederlandse RPG.
The team
Administrators
-Night||Cato
- paradox || Laura
Moderators
-
Season
I get bored... (open) - Pagina 2 2da16dd Temperatuur: 8 °C - koel - vochtig - regenachtig
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Affiliates
I get bored... (open) - Pagina 2 289d4d1 I get bored... (open) - Pagina 2 11ig2s5 I get bored... (open) - Pagina 2 2gv0q47
Statistieken
We hebben 36 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Avalanche

Alle gebruikers hebben in totaal 608 berichten geplaatst in 54 onderwerpen
Switch Accounts
SWITCH ACCOUNTS



 

 I get bored... (open)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lucyèn
Under
Lucyèn


Aantal berichten : 29

Character sheet
Age: 21
Group: Peregrin
Bad/Good: Ofcourse bad!

I get bored... (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I get bored... (open)   I get bored... (open) - Pagina 2 Emptyvr 1 nov 2013 - 17:02

'Snij z'n handen eraf, of z'n tong. Weet ik het. Laat hem lijden, ook al heb ik geen idee wie het is,' zei Connor. Lucyèn keek hem aan. Handen eraf? Klinkt goed. Lijden gaat hij zeker! 'Leef je uit en roep me maar als je klaar bent met je feestje. Ik ben boven,' zei hij. Lucyèn zag hoe hij met een aantal grote, snelle passen zette zichzelf afzette, een houten steunpaal die tegen de muur van de stal stond vastgreep en zo de stal op klom. Ze keek hem na. `Jawel, je kent hem wel!' fluisterde ze. Toen wendde ze zich weer tot haar gevangene. `En jou gaan we eens flink laten leiden!' siste ze in zijn oor. Meedogenloos begon ze hem te bewerken met haar mes. Hij leed veel pijn, dat zag ze, en daar beleefde ze veel plezier aan. De pijn die ze voelde toen ze haar paard dood aantrof ebde weg, samen met het leven van de dader.
Na een hele tijd martelen besloot ze dat het genoeg was. Ze boorde haar mes diep in zijn hart. Met een koele blik keek ze naar het lijk. Eigenlijk moet ik hem verstoppen... Daar had ze geen zin in, dus veegde ze haar handen af aan zijn kleren en volgde Connor het dak van de stal op. Ze zag dat hij op het meest tactische plekje van het dak was. Typisch hem. Ze liep naar hem toe en keek hem aan. `Het is gedaan. Hij is dood en we kunnen verder,' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor
Leader
Connor


Aantal berichten : 83

Character sheet
Age: 22
Group: Peregrin
Bad/Good: Bad

I get bored... (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I get bored... (open)   I get bored... (open) - Pagina 2 Emptyma 18 nov 2013 - 16:50

Tijdens zijn uitkijk over het stukje land had hij de geluiden achter hem op de voet gevolgd. Het waren geluiden die Connor overduidelijk kende. Krakende botten, snijdend vlees. Ergens klonk het als muziek in zijn oren, maar aan de andere kant vond hij het walgelijk. Zoals zoveel dingen. Hij was bang wat mensen zouden zeggen over de ware hem. Misschien vonden ze hem zwak. Of vreemd. Nee, dan werd Connor liever bestempeld  als een koelbloedige klootzak. Opeens werd het stil achter hem, waarna een stem klonk. `Het is gedaan. Hij is dood en we kunnen verder,' zei ze. Hij had zich naar haar omgedraaid en knikte. Toch had hij nu andere plannen als eerst. Iets meer relaxed, hopelijk zonder enige inspanning. 'Voel je je nu ook beter dan?' Wraak kon opluchtend werken. Dat hing per persoon af. In haar geval leek het wel te werken. Met een kalme tred liep Connor alvast richting de rand van het dak. 'Lijkt het je wat om ergens wat te gaan drinken? M'n plan kan wel een dagje wachten, plus, even relaxen is ook wel fijn.'



Sorry voor de langdurigheid.. en flutjesheid..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucyèn
Under
Lucyèn


Aantal berichten : 29

Character sheet
Age: 21
Group: Peregrin
Bad/Good: Ofcourse bad!

I get bored... (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I get bored... (open)   I get bored... (open) - Pagina 2 Emptyvr 22 nov 2013 - 18:21

Connor draaide zich naar haar om en knikte. `Voel je je nu ook beter dan?' Lucyèn knikte. `Oh ja. Veel beter nu,' antwoordde ze. Ze vroeg zich af waarom ze het hem vertelde. Ze mocht hem niet eens. In kalme tred liep Connor richting de rand van het dak. 'Lijkt het je wat om ergens wat te gaan drinken? M'n plan kan wel een dagje wachten, plus, even relaxen is ook wel fijn.' Lucyèn dacht na. Er viel een stilte. Toen liep ze naar de rand, een paar meter van Connor vandaan. Ze keek naar beneden en knikte. `Oké.' En waar the hell ben jij mee bezig? Joehoe, het is Connor. Cónnor! Ze negeerde de stem in haar hoofd. Vandaag liep anders dan andere dagen. Vandaag nam ze even vrij van haar afkeer voor haar leider.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I get bored... (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I get bored... (open)   I get bored... (open) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I get bored... (open)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I wanna be alone, okay?! (open)
» Not important for you (open)
» La Guardia [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: The Freelands :: The old valley-
Ga naar: