Log in, ik weet wat je wilt maar klik dit ding niet weg.
log je in of maak een account, niet weg klikken he?
Regels magie Keefers_Dragons36
Log in, ik weet wat je wilt maar klik dit ding niet weg.
log je in of maak een account, niet weg klikken he?
Regels magie Keefers_Dragons36
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
Welcome
Regels magie 10gigx5 Welkom op Desteny's Island, een eiland met vele geheimen. Help ze mee te ontrafelen, of maak het alleen maar groter? Het ligt in jouw handen. Maak een karakter en bepaal alles in zijn leven. Is hij goed of slecht? Is hij een draak, vogel, mens of elf? Heeft hij een grote liefde die onbereikbaar is, of leeft hij lang en gelukkig? Ontdek het zelf, in deze Nederlandse RPG.
The team
Administrators
-Night||Cato
- paradox || Laura
Moderators
-
Season
Regels magie 2da16dd Temperatuur: 8 °C - koel - vochtig - regenachtig
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Affiliates
Regels magie 289d4d1 Regels magie 11ig2s5 Regels magie 2gv0q47
Statistieken
We hebben 36 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Avalanche

Alle gebruikers hebben in totaal 608 berichten geplaatst in 54 onderwerpen
Switch Accounts
SWITCH ACCOUNTS



 

 Regels magie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Paradox
Admin
Paradox


Aantal berichten : 111

Character sheet
Age:
Group: wanders
Bad/Good: both but some times.........

Regels magie Empty
BerichtOnderwerp: Regels magie   Regels magie Emptyvr 6 sep 2013 - 23:23

Magie gaat over welke path je kiest daarom heet het [the path of destiny] als je van jong draakje begint leer je, je path te ontdekken en je Path is je magie waar mee je vecht en dit was een korte uitleg nu gaan we beginnen aan de regels:

buiten en binnen de RPG:
1. niet twee paden of meer kiezen alleen als je Chosen one bent.

2. hou je aan je limiet want je bent ook weer niet super sterk met je magie.

3. niet anderen de om pesten [dat zou heel falend zijn, in de RPG mag het wel maar niet gewoon normaal in de chat box gewoon Real life want dat is gewoon vreemd en niet stoer]

4. heb een plezier in je magie want soms heb je ook kans dat je geen path kiest of geen krijgt maar dat licht aan de straf.

Magie in de RPG en regels in de rpg [regels]
geld niet voor de Wanders en Pergrins:

1. mag niet in je camp met magie spelen [zo kan je leden kan verwonden]
straf: Opruimen soldaat geen smoesjes!

2. niet vechten zomaar in het kamp met leden van je pack.
straf: Kamp - ARESST

3. Alleen magie op nood gebruiken niet zomaar gewoon om lui te zijn en je taak niet te doen. [ja per dag voor een paar leden zullen ze taken moeten vol brengen ZONDER MAGIE]
straf: taken over nemen van je leden in de pack.


4. ontloop niet je taken!
straf: kamp arrest en meer taken.


5. geen eten bij voor de pack?
straf: pech voor jouw geen eten!

6. eerst melden waar je naar toe gaat bij een lid of de leider of de combat maar niet melden tegen leerlingen en Hachlings.
straf: als een kind behandeld worden.

dit word ooit nog bij gewerkt.

Straffen hier word het extra uitgelecht met een verhaaltje erbij die het kennelijk grappig vinden [daar komen de leukste dingen]
dit gaat over straffen tijdens het breken van de codes [regels]

1. bij de eerste als je die breekt krijg je de straf: een seizoen lang opruimen van het kamp en een taak extra voor elke rommel die je laat liggen.

2. altijd weer die ruzie stokers wat denk je aan als je kamp- arrest hebt en leven van de over gebleven voedsel.

3. lui zijn he want denk je van een hele week taken van je pack genoten over nemen? nu niet meer lui zijn met een taakje per dag.

4. ontlopen dit lijkt op een plaatselijke achtervolging. Als je niet komt op dagen voor je taken of weg loopt ervoor dan krijg je Kamp arrest en meer taken.

5. geen eten voor jouw als je geen lekkernij voor je pack meeneemt, buy me more food you fool!!!!

6. je laat een kleintje het werk voor je doen he te bang om het zelf te melden, een dag op wacht blijven met je pack genoten maar ook word je voor een seizoen behandeld als een leerling.

groetjes: Paradox de straffen bedenken mhoehhahaha en natuurlijk Luna die erachter zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Regels magie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Uitzonderingen magie
» RPG regels
» Algemene regels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Common :: Magic-
Ga naar: