Log in, ik weet wat je wilt maar klik dit ding niet weg.
log je in of maak een account, niet weg klikken he?
The time it's........... Keefers_Dragons36
Log in, ik weet wat je wilt maar klik dit ding niet weg.
log je in of maak een account, niet weg klikken he?
The time it's........... Keefers_Dragons36
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
Welcome
The time it's........... 10gigx5 Welkom op Desteny's Island, een eiland met vele geheimen. Help ze mee te ontrafelen, of maak het alleen maar groter? Het ligt in jouw handen. Maak een karakter en bepaal alles in zijn leven. Is hij goed of slecht? Is hij een draak, vogel, mens of elf? Heeft hij een grote liefde die onbereikbaar is, of leeft hij lang en gelukkig? Ontdek het zelf, in deze Nederlandse RPG.
The team
Administrators
-Night||Cato
- paradox || Laura
Moderators
-
Season
The time it's........... 2da16dd Temperatuur: 8 °C - koel - vochtig - regenachtig
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Affiliates
The time it's........... 289d4d1 The time it's........... 11ig2s5 The time it's........... 2gv0q47
Statistieken
We hebben 36 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Avalanche

Alle gebruikers hebben in totaal 608 berichten geplaatst in 54 onderwerpen
Switch Accounts
SWITCH ACCOUNTS



 

 The time it's...........

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Paradox
Admin
Paradox


Aantal berichten : 111

Character sheet
Age:
Group: wanders
Bad/Good: both but some times.........

The time it's........... Empty
BerichtOnderwerp: The time it's...........   The time it's........... Emptydo 8 aug 2013 - 19:09

Hai ik kom hier vertellen over Paradox ik hoop dat het mag.

eerst gaan we het hebben over de kleuren want als je op mijn ava kijkt is hij wit en als je op de tekening kijkt is hij zwart ik laat wel zie hoe het is.
Uiterlijk:
The time it's........... 191paradox_dragon
The time it's........... 706paradox_links_kijkent
bij de enen had hij een smile om hem daar blij te laten lijken dat hoort niet zo meestal kijkt hij als de bovenste als gezicht's uit drukkingen maar daar gaat het niet over.

karakter:
Paradox gaat waak genoeg tegen de regels en vecht als het moet hij is slim en denkt na voor dat hij iets zegt meestal richt hij zich op zijn eigen zaken hij is vaak behulpzaam, aardig en loyaal maar meestal als hij een doel heeft gaat hij die afmaken zelfs als hij dood kan gaan dat moet 'waar een wil is, is een weg.'

verleden:
Hij komt uit de toekomst en is gestuurd door de leider [die probeert de toekomst te vernielen]  en kreeg een gelen ketting met de diamant waardoor hij door de toekomst en verleden kan reizen [graag even melden als dat niet mag] Hij komt van de toekomst en gaat terug in het verleden om zijn tijd weer goed te maken. Paradox krijgt dan een aandoening aan zijn gezicht omdat hij te jong was om door de tijd te reizen en ene kant van zijn gezicht zwart andere kant wit met allerlei tekens en zijn lichaam zwart met wit en zijn vleugels ook. Paradox komt als leerling bij de darkdragons en word getraind en hij begint te weten wat zijn leider [in de toekomst] had beweerd, Hij begint te weten wat hij moet doen en vecht tegen de leider of de darkdragons zelf was de leider ervan een plan aan het bedenken om de andere packs te vernietigen, Maar zelf bevocht Paradox de leider, hij verloor en werd verstoten door de pack en ging weg hij werd sterker en machtiger en wist een ding dat draken slecht waren en hij verliet zijn soort hij wilden bij geen enkele soort horen en krasten een teken rond zijn oog. En hij wist wat hij moest doen om de toekomst te veranderen om allen leiders en unders te vernietigen en het gebied ook wat zijn leider hem had op gedragen [van de toekomst dan]....

groetjes Luna graag even melden als iets verkeerds is
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Admin/Leader
Night


Aantal berichten : 138

Character sheet
Age:
Group: DarkDragons
Bad/Good: Bad

The time it's........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: The time it's...........   The time it's........... Emptyzo 1 sep 2013 - 16:52

Hallo Luna,
Je hebt deze post in de verkeerde categorie geplaatst ^^
Ik zal het even verplaatsen voor je.

Mvg, Cato
Terug naar boven Ga naar beneden
https://the-path-of-destiny.actieforum.com
 
The time it's...........
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» lets chack it out (first time post)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Common :: Introduction :: Character book-
Ga naar: