Log in, ik weet wat je wilt maar klik dit ding niet weg.
log je in of maak een account, niet weg klikken he?
lets chack it out (first time post) Keefers_Dragons36
Log in, ik weet wat je wilt maar klik dit ding niet weg.
log je in of maak een account, niet weg klikken he?
lets chack it out (first time post) Keefers_Dragons36
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
Welcome
lets chack it out (first time post) 10gigx5 Welkom op Desteny's Island, een eiland met vele geheimen. Help ze mee te ontrafelen, of maak het alleen maar groter? Het ligt in jouw handen. Maak een karakter en bepaal alles in zijn leven. Is hij goed of slecht? Is hij een draak, vogel, mens of elf? Heeft hij een grote liefde die onbereikbaar is, of leeft hij lang en gelukkig? Ontdek het zelf, in deze Nederlandse RPG.
The team
Administrators
-Night||Cato
- paradox || Laura
Moderators
-
Season
lets chack it out (first time post) 2da16dd Temperatuur: 8 °C - koel - vochtig - regenachtig
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Affiliates
lets chack it out (first time post) 289d4d1 lets chack it out (first time post) 11ig2s5 lets chack it out (first time post) 2gv0q47
Statistieken
We hebben 36 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Avalanche

Alle gebruikers hebben in totaal 608 berichten geplaatst in 54 onderwerpen
Switch Accounts
SWITCH ACCOUNTS



 

 lets chack it out (first time post)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Paradox
Admin
Paradox


Aantal berichten : 111

Character sheet
Age:
Group: wanders
Bad/Good: both but some times.........

lets chack it out (first time post) Empty
BerichtOnderwerp: lets chack it out (first time post)   lets chack it out (first time post) Emptyma 5 aug 2013 - 8:23

Het was nacht de maan scheen hoog in de lucht. Hij staarden naar de maan en keek naar de grond, zijn masiefen lijf lag over een rots. Langzaam sprong Paradox van de rots en vloog over de zee en stook zijn poot in het koele water, een ding wilden Paradoxs zeker de wraak aan de Packs. Na lange jaren had hij zijn hele leven iets geziendat de packs door het gevecht langzaam dezen wereld slopen. Paradox keek in de verte nog steets vliegend over de zee, hij zal en moest allen leiders uit moorden hoe dan ook wanneer dan ook. Hij landen op een steen en de steen voelden koud aan he. Paradox sloot zijn ogen en klaudenin de steen. he t was donker waarbij er maar een klein licht was van de maan zelf hate hij het licht. paradox was voorberijd voor dezen stap te zetten om de toekomst te redden.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Admin/Leader
Night


Aantal berichten : 138

Character sheet
Age:
Group: DarkDragons
Bad/Good: Bad

lets chack it out (first time post) Empty
BerichtOnderwerp: Re: lets chack it out (first time post)   lets chack it out (first time post) Emptyma 5 aug 2013 - 13:42

Je post is al erg goed voor de eerste keer! Het enigste wat ik er op aan kan merken zijn de spellingsfouten, maar heel erg is dat niet ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://the-path-of-destiny.actieforum.com
Paradox
Admin
Paradox


Aantal berichten : 111

Character sheet
Age:
Group: wanders
Bad/Good: both but some times.........

lets chack it out (first time post) Empty
BerichtOnderwerp: Re: lets chack it out (first time post)   lets chack it out (first time post) Emptyma 5 aug 2013 - 13:58

bedankt zou ik al in de echte Rpg kunnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Admin/Leader
Night


Aantal berichten : 138

Character sheet
Age:
Group: DarkDragons
Bad/Good: Bad

lets chack it out (first time post) Empty
BerichtOnderwerp: Re: lets chack it out (first time post)   lets chack it out (first time post) Emptyma 5 aug 2013 - 15:19

Ik denk het wel =D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://the-path-of-destiny.actieforum.com
Paradox
Admin
Paradox


Aantal berichten : 111

Character sheet
Age:
Group: wanders
Bad/Good: both but some times.........

lets chack it out (first time post) Empty
BerichtOnderwerp: Re: lets chack it out (first time post)   lets chack it out (first time post) Emptydi 6 aug 2013 - 15:40

Thanks ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





lets chack it out (first time post) Empty
BerichtOnderwerp: Re: lets chack it out (first time post)   lets chack it out (first time post) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
lets chack it out (first time post)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The time it's...........

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Extra RPG :: RPG training-
Ga naar: