Log in, ik weet wat je wilt maar klik dit ding niet weg.
log je in of maak een account, niet weg klikken he?
This used to be my day of rest || Eclair Keefers_Dragons36
Log in, ik weet wat je wilt maar klik dit ding niet weg.
log je in of maak een account, niet weg klikken he?
This used to be my day of rest || Eclair Keefers_Dragons36
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
Welcome
This used to be my day of rest || Eclair 10gigx5 Welkom op Desteny's Island, een eiland met vele geheimen. Help ze mee te ontrafelen, of maak het alleen maar groter? Het ligt in jouw handen. Maak een karakter en bepaal alles in zijn leven. Is hij goed of slecht? Is hij een draak, vogel, mens of elf? Heeft hij een grote liefde die onbereikbaar is, of leeft hij lang en gelukkig? Ontdek het zelf, in deze Nederlandse RPG.
The team
Administrators
-Night||Cato
- paradox || Laura
Moderators
-
Season
This used to be my day of rest || Eclair 2da16dd Temperatuur: 8 °C - koel - vochtig - regenachtig
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Affiliates
This used to be my day of rest || Eclair 289d4d1 This used to be my day of rest || Eclair 11ig2s5 This used to be my day of rest || Eclair 2gv0q47
Statistieken
We hebben 36 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Avalanche

Alle gebruikers hebben in totaal 608 berichten geplaatst in 54 onderwerpen
Switch Accounts
SWITCH ACCOUNTS



 

 This used to be my day of rest || Eclair

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Connor
Leader
Connor


Aantal berichten : 83

Character sheet
Age: 22
Group: Peregrin
Bad/Good: Bad

This used to be my day of rest || Eclair Empty
BerichtOnderwerp: This used to be my day of rest || Eclair   This used to be my day of rest || Eclair Emptywo 30 okt 2013 - 7:41

Gehuld in z'n geheimzinnige kleren, de bekende kap die een groot deel van zijn gezicht verborg, wandelde Connor zo stilletjes als mogelijk over het pad. Het pad dat eigenlijk richting het bos zou gaan, maar hij liep er juist uit, op weg naar het grote open veld. Vandaag was een dag dat hij helemaal geen klap wou uitvoeren. Hij wou gewoon eens genieten van de mooie, nog rustige, herfstdag en tussendoor zijn gedachten eens op een rijtje kon zetten. De laatste tijd was er van alles gebeurd en dat had hem van zijn werkelijke doel afgehouden: oorlog voeren. Het werd tijd dat die draken en vogels wisten wie hier werkelijk de baas waren. Ja, Connor moest toegeven dat die wezens krachtiger waren vergeleken zijn mensen, maar daarin tegen hadden de Peregrin weer extra middelen om een overwinning waar te maken. Magie, wapens. Een stevige windvlaag liet zijn mantel even wapperen. Hmm... Hij versnelde zijn pas, net niet in een looppas, en richtte zijn blik op de lucht. Iets of iemand was hier onuitgenodigd, tenminste dat was wat zijn gevoel hem vertelde. Met samengeknepen ogen speurde hij de lucht af, hielt hij zelf doodstil zodat hij beter kon luisteren. Schijnbaar werd dit niet de rustdag die Connor graag had gewild. En die vermoeden werd bevestigd zodra er een groot gevaarte aan kwam. 'Vuilnis,' gromde Connor zachtjes terwijl hij naar de draak keek.


|| Eclair
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This used to be my day of rest || Eclair
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: The Freelands :: The lands of death :: The Path-
Ga naar: