Log in, ik weet wat je wilt maar klik dit ding niet weg.
log je in of maak een account, niet weg klikken he?
FireBird magic Keefers_Dragons36
Log in, ik weet wat je wilt maar klik dit ding niet weg.
log je in of maak een account, niet weg klikken he?
FireBird magic Keefers_Dragons36
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
Welcome
FireBird magic 10gigx5 Welkom op Desteny's Island, een eiland met vele geheimen. Help ze mee te ontrafelen, of maak het alleen maar groter? Het ligt in jouw handen. Maak een karakter en bepaal alles in zijn leven. Is hij goed of slecht? Is hij een draak, vogel, mens of elf? Heeft hij een grote liefde die onbereikbaar is, of leeft hij lang en gelukkig? Ontdek het zelf, in deze Nederlandse RPG.
The team
Administrators
-Night||Cato
- paradox || Laura
Moderators
-
Season
FireBird magic 2da16dd Temperatuur: 8 °C - koel - vochtig - regenachtig
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Affiliates
FireBird magic 289d4d1 FireBird magic 11ig2s5 FireBird magic 2gv0q47
Statistieken
We hebben 36 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Avalanche

Alle gebruikers hebben in totaal 608 berichten geplaatst in 54 onderwerpen
Switch Accounts
SWITCH ACCOUNTS



 

 FireBird magic

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fire
Under
Fire


Aantal berichten : 13

Character sheet
Age: Young, 90 years
Group: FireBirds
Bad/Good: Good

FireBird magic Empty
BerichtOnderwerp: FireBird magic   FireBird magic Emptyza 14 sep 2013 - 6:13

FireBird magic 2n7ifqc
FireBirds Magic
Welkom Gast, Heb je een account in de FireBirds? Dan kan je hier zien over welke magie jouw account beschikt. Lees het goed door!

FireBirds Hatchlings
Hatchlings worden geboren met lichtgevende, gouden vleugels die feller worden naarmate ze ouder worden. Deze lichtgevende vleugels dienen als licht wanneer het donker is en om vijanden af te schrikken.

FireBirds Learner
Learners kunnen hun lichaamstemperatuur zodanig laten stijgen of dalen dat ze in de meest bedreigende toestanden toch kunnen overleven + Ze kunnen as blazen zodat anderen versteent + Ze krijgen lichte kristallen op hun vleugels wanneer ze een gevecht winnen.

Firebirds Healer
Healers krijgen zilveren diamanten op hun vleugels + Ze kunnen vuur en as blazen dat anderen versteent + Ze kunnen hun leven opgeven voor iemand anders.


FireBirds Combatant
De combatant mag een eigen pad kiezen die hij/zij op gaat. Hier onder zijn 3 paden die ze uit kunnen gaan, je mag er hier een van kiezen en dat mag je melden aan je Leader (Snow). De Leader zal er op toezien dat je dit juist gebruikt.

Path 1
Uitbereiding van blaastechnieken. Ze kunnen niet alleen vuur en as, maar ook kleine vlammetjes blazen.
Path 2
Ze krijgen een kleine hoorn op hun hoofd. Dit helpt bij gevechten maar is uiterst zeldzaam met als nadeel dat mensen er jacht op gaan maken.
Path 3
Vleugels veranderen in kleur van de omgeving. (dit dient als camouflage)


FireBirds Leader
De Leader heeft gouden diamanten op vleugels + Ze kan vuur, as en kleine vlammetjes blazen ter verdediging + Ze kan haar leven geven voor anderen
Terug naar boven Ga naar beneden
 
FireBird magic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ThunderDragons magic
» DarkDragon magic
» Peregrin magic
» Wanderers magic
» Assassin magic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Common :: Magic-
Ga naar: