Log in, ik weet wat je wilt maar klik dit ding niet weg.
log je in of maak een account, niet weg klikken he?
The History of the thunderpack [later the tunderdragons] Keefers_Dragons36
Log in, ik weet wat je wilt maar klik dit ding niet weg.
log je in of maak een account, niet weg klikken he?
The History of the thunderpack [later the tunderdragons] Keefers_Dragons36
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
Welcome
The History of the thunderpack [later the tunderdragons] 10gigx5 Welkom op Desteny's Island, een eiland met vele geheimen. Help ze mee te ontrafelen, of maak het alleen maar groter? Het ligt in jouw handen. Maak een karakter en bepaal alles in zijn leven. Is hij goed of slecht? Is hij een draak, vogel, mens of elf? Heeft hij een grote liefde die onbereikbaar is, of leeft hij lang en gelukkig? Ontdek het zelf, in deze Nederlandse RPG.
The team
Administrators
-Night||Cato
- paradox || Laura
Moderators
-
Season
The History of the thunderpack [later the tunderdragons] 2da16dd Temperatuur: 8 °C - koel - vochtig - regenachtig
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Affiliates
The History of the thunderpack [later the tunderdragons] 289d4d1 The History of the thunderpack [later the tunderdragons] 11ig2s5 The History of the thunderpack [later the tunderdragons] 2gv0q47
Statistieken
We hebben 36 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Avalanche

Alle gebruikers hebben in totaal 608 berichten geplaatst in 54 onderwerpen
Switch Accounts
SWITCH ACCOUNTS



 

 The History of the thunderpack [later the tunderdragons]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




The History of the thunderpack [later the tunderdragons] Empty
BerichtOnderwerp: The History of the thunderpack [later the tunderdragons]   The History of the thunderpack [later the tunderdragons] Emptyma 24 jun 2013 - 13:16

Ik zal het vertellen hoe de Thunderpack nadat de mensen ons hadden verjaagt van de anderen groepen.

The History of the Thunderpack....
Na dat we waren gevlucht door de mensen zworen we wraak te nemen, niemand help ons in de strijd tegen hen. Geen één pack had besloten om ons te helpen ter wel de Thunderpack hun zo vaak help, We waren net aan het rusten op een nieuwe gebied maar al gauw waren de, de Mensen er al we vochten tot het eind van de strijd. maar de peregrins waren te sterkr een paar van de Thunderdragons konden vluchten, maar een paar van ons gingen door al was ik maar net een leerling toch vocht ik door. Er was al te vroeg hoorden onze leider bij de Peregrins, hij had ons erin geluisd om de groep van de sterkste te leiden de Peregrins.

Ik en een andere paar krijgers werden meegenomen als gevangenen en werden getest, voor wapens van de peregrins. We waren al uit geput voor de strijd maar de Under was als eerst getest worden algauw kwam hij terug met dingen in zijn lichaam. Veel van de groep draken vroeg de Under of dat hij de leider zag maar hij knikte nee en zei 'ik zag de leider dood....' zijn stem stierf weg, Ik was daarna aan de buurt en in de plaats dat ik schubben had voelde in hard en staal aan mijn lijf, Ik werd terug gezet bij de anderen ter wel ze me aan zagen als iets slechts, wist ik al dat ze me nooit meer in de groep wilden nemen. Ik besloot maar is te proberen de leiding te nemen, maar het ging niet iedereen voelden zich al verloren maar de Under niet en hij luisterde wat ik te zeggen had. De Under vertelden mijn ideeën aan de groep zodat ze het deden, ik werd er buiten gelaten. Elke draak gebruikte vuur maar ik voelden schokken diep vanbinnen zonder dat ik het wist maakte ik donder en bliksem, ik brandde een gat door de kooi en wist dat ik het kon een nieuwe pack starten met bliksem en dan zou er geen vuur zijn...

We renden de kooien uit maar dezen keer waren de Peregrins niet op de groep gemunt maar op mij. Ik dacht alleen aan mijn groep en zorgde dat hun veilig waren en vocht tegen de peregrins, maar ik verloor dezen strijd mijn wraak was te groot. Ik werd vaker getest en gebruikt voor dingen, maar ik wist niks meer van mijn pack ik was verwilderd. Maar mijn pack kwam terug voor mij maar zei vluchten al voordat ze dat konden. Ik voelde een drang en bevrijde mijzelf ik maakte mijn klauwen onder stroom en viel iedereen aan in mijn omgeving, ik vluchte en was vrij. Nadat ik vrij was ging ik liggen en toen ik weer wakker werd was ik in mijn pack de Thunderpack, maar ik kenden niemand ze probeerde mij al mijn verleden terug te brengen, toen ik het terug had zorgden ik dat iedereen Bliksem en donder onder de knie had. Ik werd de leider door loyaalheid te tonen en leiderschap voor mijn groep en dit was mijn verhaal hoe ik de Thunderdragons oprichten.


groet Raptor.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The History of the thunderpack [later the tunderdragons]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» History van Destiny's Island

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Common :: Handbook :: History-
Ga naar: